יום ראשון, 16 בדצמבר 2012

מהו המלון, צימר, אכסניה המומלץ ב-גונאגז'ו, דרום קוריאה?

גונאגז'ו, דרום קוריאה

גונאגז'ו

למציאת הדילים הטוביןם ביותר מבין 23 מלונות בגונאגז'ו, דרום קוריאה עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 1

Holiday Inn Gwangju

573-1 Chipyeung-Dong Seo-Gu, גונאגז'ו, דרום קוריאה

המלון מציע תמורה טובה לכסף וממוקם באופן אידיאלי רק מספר דקות הליכה אל Kimdaejung Convention Center. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר גונאגז'ו.

האורחים יכולים ליהנות מאימון יומי במרכז הכושר או לטבול בבריכת שחייה. במלון תמצאו חדר/י ישיבות, סאונה ומרכז עסקים. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שHoliday Inn Gwangju מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Holiday Inn Gwangju מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, טלוויזיה וחדר אמבטיה פרטי. כל חדר מכיל גם מיני בר, מקרר ופינת קפה ותה. בנוסף כלולים חלוקי רחצה לנוחות מירבית.

מסעדת המלון מציעה תפריט מודרני ואווירה אינטימית. בשעות הערב, הלאונג' בר הוא המקום האידיאלי להתרווח וליהנות ממבחר המשקאות העשיר באווירה מרגיעה. ארוחת בוקר מוגשת מידי יום ובנוסף ישנה אופציה לקבל את הארוחה לחדר.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים למלון עם אוטו. הGwangju Art Street, Gwangju National Museum וGwangju Mudeung Baseball Stadium נמצאים במרחק של 20 דקות במכונית.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, חלוקי רחצה, מגבות, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בידה, מיטת תינוק, מכונת קרח

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סאונה, מתקני כושר, בריכה מקורה

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, מרכז כנסים, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, כספומט, שירותי מזכירות, נושאי מזוודות, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מחשב, שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, חלל לתצוגות, קומת מנהלים, חנות מזכרות/מתנות, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 9 ביקורות אורחים
2 אורחים סיפקו ביקורת על חדר האמבטיה, 2 אמרו שהם היו די גדולים

Ramada Plaza Gwangju

1238-3 Chipyeong-Dong Seo-Gu, גונאגז'ו, דרום קוריאה

Ramada Plaza Gwangju מציע חדר/י ישיבות, סאונה ומרכז עסקים. במלון יש סאונה, חדרי דיונים וניקוי יבש. בRamada Plaza Gwangju פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. השרות לעסקים כולל שירותי מזכירות. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שRamada Plaza Gwangju מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

החדרים מרוהטים באלגנטיות ופאר ברמה של 5 כוכבים. הם כוללים חיבור לאינטרנט חוטי, ממוזגים ובנוסף מצויידים בטלוויזיה עם מסך שטוח וכספת. החדרים מכילים מטבח המצויד בפינת קפה ותה, מקרר ומיקרוגל. כל חדר מצוייד במיני בר, נגן די וי די וטלפון. חדר האמבטיה הפרטי מכיל מקלחת, אמבט ספא ומייבש שיער.

הבר של Ramada Plaza Gwangju מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה.

נמל התעופה של גוואנגז'ו (KWJ) ממוקם במרחק של 30 דקות נסיעה ברכב. Kimdaejung Convention Center וGwangju National Museum נמצאים במרחק של נסיעה קצרה מRamada Plaza Gwangju. במרחק של 20 דקות נהיגה נמצאים Mudeungsan Provincial Park, May 18th National Cemetery וMudeungsan Mountain.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מיקרוגל, טלוויזיה, נגן DVD, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בידה, אמבט ספא

פעילויות

חדר כושר, ספא /מכון יופי, סאונה, מתקני כושר, ג'קוזי, סאונה, מסאז', אמבטיית אדים

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, כספומט, שירותי מזכירות, שירות השכמה, חדרי דיונים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, קומת מנהלים, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 24 ביקורות אורחים
מצאנו 10 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 9 ביקורות על הצוות, 9 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
6 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 6 חשבו שהם היו די גדולים
5 אורחים ציינו את המסעדה בביקורתם, 4 ימליצו עליה
מצאנו 2 ביקורות על חדר הכושר שאמרו שהוא היה מרווח ומצויד היטב
מתוך 2 ביקורות על המיטות, 2 אמרו שהן היו מרווחות

Shin Yang Park Hotel Gwangju

501-150 20-8, Ji-San Dong, Dong Gu, גונאגז'ו, דרום קוריאה

חופשה בShin Yang Park Hotel Gwangju מבטיחה לכם נופש מושלם עם חדרים מרווחים המשקיפים לנוף הפנורמי של העיר, חניה חינם, מסעדה ובר.

Shin Yang Park Hotel Gwangju מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם סאונה, מעלית ובריכה פנימית. במלון תמצאו חדרי דיונים, מרכז עסקים וניקוי יבש. הצוות בעמדת הקבלה יעזור בשמחה בכל בקשה שתהיה לכם בזמן השהות במלון.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Shin Yang Park Hotel Gwangju מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. כל חדר מציע בין השאר מיני בר, מגהץ ופינת קפה ותה. לנוחות מירבית, תמצאו בחדר גם חלוקי רחצה ונעלי בית.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, סאונה, מתקני כושר, מסאז', בריכה מקורה

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, המרת מט"ח, כספת, חדרי דיונים, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 9 ביקורות אורחים

Midas Hotel

679-5 Ssangam-dong, Gwangsan-gu, גונאגז'ו, דרום קוריאה

Midas Hotel מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם ניקוי יבש ושירותי כביסה לשרות האורחים. ואם חשוב לכם להמשיך ולהתעדכן גם בזמן חופשתכם, ודאי תשמחו לדעת שהחיבור לאינטרנט זמין לכלל האורחים.

החדרים מצויידים היטב על מנת להבטיח נוחות מקסימלית ומכילים פינת קפה ותה, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכבלים / לוויין. כמו כן החדרים מאובזרים במגהץ ומקרר. בנוסף כלולים חלוקי רחצה לנוחות מירבית.

אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, תוכלו להנות באווירה הרגועה של מסעדת המלון. שרות החדרים זמין 24/7 והצוות המקצועי ישמח לעמוד לרשותכם בכל שעה.

נמל התעופה של גוואנגז'ו (KWJ) נמצא במרחק קצר של 30 דקות נסיעה ברכב. May 18th National Cemetery, Gwangju Mudeung Baseball Stadium וKimdaejung Convention Center נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון. Gwangju World Cup Stadium נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מקלחת, בית קפה

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי כביסה, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 9 ביקורות אורחים
3 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 3 ביקורות על נקיון החדרים, 2 אמרו שהם היו מצוחצחים

Hotel Mudeung Park

63-1 San Jisan-dong, Dong-gu, גונאגז'ו, דרום קוריאה

Hotel Mudeung Park מציע סאונה, מעלית וסלון יופי. אם הינכם רוצים לשמור על כושר בזמן חופשתכם, תוכלו לנצל את חדר הכושר המודרני והמיקצועי.

בחדרים המרווחים של Hotel Mudeung Park תמצאו כבלים / לוויין, טלוויזיה ומיני בר.

מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון ואווירה נעימה. שרות החדרים זמין 24 שעות והצוות האדיב ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר

פעילויות

סאונה

שירותים

מעלית, חנויות, חנויות במלון

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 12 ביקורות אורחים
3 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 3 מצאו אותו מסייע ומנומס

Prado Hotel

638-1 Baegun-dong, Nam-gu, גונאגז'ו, דרום קוריאה

Prado Hotel מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף סאונה, מכון יופי וקונסיירז' עבור האורחים. השרותים כוללים בין השאר מרכז עסקים, סלון יופי וחדרי דיונים. לרשותכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי המלון, ואתם מוזמנים לנצל אותה ולהיות מעודכנים גם במהלך החופשה שלכם. אורחים המעוניינים לשמור על הכושר במהלך שהייתם בהמלון ישמחו לשמוע שבמקום פועל חדר כושר. בתוך שטח המלון יש גם מספרה.

החדרים כוללים טלוויזיית פלזמה/ LCD, כספת וכבלים / לוויין. כל חדר מכיל בין השאר מקרר, מיני בר ופינת קפה ותה. חדר האמבטיה כולל מייבש שיער, חלוקי רחצה ומקלחת. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

אם תעדיפו לא להרחיק בשביל ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הנעימה של מסעדת המלון. שרות החדרים זמין מסביב לשעון והצוות הידידותי ישמח לעמוד לרשותכם בכל שעה.

נמל התעופה של גוואנגז'ו (KWJ) נמצא במרחק קצר של 20 דקות נהיגה. Gwangju National Museum, Kimdaejung Convention Center וMudeungsan Provincial Park נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. במרחק 20 דקות נהיגה בלבד תמצאו את הMudeungsan Mountain. Gwangju Mudeung Baseball Stadium נמצא במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, ספא /מכון יופי, סאונה, טרקלין, מתקני כושר, מסאז', ספר/מכון יופי, סלון יופי

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, המרת מט"ח, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hiddink Continental Tourist Hotel

160-1 Bulro-dong, Dong-gu, גונאגז'ו, דרום קוריאה

Hiddink Continental Tourist Hotel מציע מרכז עסקים, סאונה וניקוי יבש. בין השאר תמצאו במלון שירותי כביסה. ואם חשוב לכם להישאר מעודכנים במהלך חופשתכם, ודאי תשמחו לשמוע שהרשת האלחוטית זמינה לכל האורחים.

החדרים הממוזגים במלון מציעים פינת קפה ותה, כבלים / לוויין וטלוויזיה. החדרים מצויידים במקרר ומאוורר תקרה ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים.

בבית הקפה של המלון תוכלו להתרווח עם קפה או תה ואף להנות מארוחה קלה. ובנוסף יש מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה אשר נמצאים באזור.

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Kimdaejung Convention Center, Gwangju National Museum וMudeungsan Provincial Park. במרחק 20 דקות נהיגה בלבד תמצאו את הMudeungsan Mountain. ונהיגה קצרה מהמלון תביא אתכם אל Gwangju World Cup Stadium וGwangju Mudeung Baseball Stadium.

כללי

מיזוג אוויר, מקרר, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, בית קפה

פעילויות

סאונה

שירותים

שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 6 ביקורות אורחים
מתוך 3 ביקורות על המיקום של המלון, 3 אמרו שהוא במיקום נוח

LG Konjiam Resort Seoul

Dowoong-ri, Docheok-myun, Gwangju-City Kyeonggi-do, גונאגז'ו, דרום קוריאה

בLG Konjiam Resort Seoul יש מסלול גולף, בריכה, וסאונה.

LG Konjiam Resort Seoul מציע קבלה הפועלת 24 שעות, חדר/י ישיבות וסאונה. לפעילות ספורטיבית בשעות הפנאי כפר הנופש מציע ביליארד, מגרש סקווש ומגרשי טניס. הגישה לרשת האלחוטית היא על חשבון הבית. הנכם מוזמנים ליהנות מעיסויים מפנק או להירגע בג'קוזי של כפר הנופש. אורחים המעוניינים בכפר נופש עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שLG Konjiam Resort Seoul מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

כל החדרים המודרניים של LG Konjiam Resort Seoul מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה עם מסך שטוח, כספת וכבלים / לוויין. ובנוסף מכונת קפה, מיני בר ופינת קפה ותה. תוכלו להכין את ארוחותכם במטבחון המצויד במלואו וליהנות מהן בנוחות בפינת האוכל. כל החדרים הממוזגים בLG Konjiam Resort Seoul חסינים לרעש.

בנוסף פועלים בLG Konjiam Resort Seoul מסעדה ובר. שרות החדרים פועל 24/7 והצוות הידידותי ישמח לעמוד לרשותכם בכל שעה.

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר בקרבת כפר הנופש תמצאו גם את Everland Resort וCaribbean Bay.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, בית קפה, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, מסלול גולף, סאונה, ביליארד, מגרש משחקים, מתקני כושר, ג'קוזי, סאונה, מסאז', סולריום, בריכה מקורה, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, המרת מט"ח, כספת, כספומט, נושאי מזוודות, שירות השכמה, שירותי כביסה, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 25 ביקורות אורחים
5 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 5 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
4 אורחים ציינו את הנוף בביקורתם, 4 אמרו שהוא היה מדהים
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהחדרים היו די גדולים
מתוך 5 ביקורות על הצוות, 4 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
3 אורחים התייחסו בביקורתם למרפסת, 3 ציינו שהיא הייתה גדולה ובתנאים טובים
3 אורחים ציינו את המסעדה בביקורתם, 3 ימליצו עליה

Gwangju Kukje Tourist Hotel

1287-2 Nam-ku, Juwol Dong, גונאגז'ו, דרום קוריאה

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Gwangju World Cup Stadium ופחות מעשר דקות נסיעה אל Gwangju Art Street וGwangju Mudeung Baseball Stadium. Gwangju National Museum וKimdaejung Convention Center נמצאים במרחק של נסיעה קלה מהמלון. Mudeungsan Provincial Park וMudeungsan Mountain נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון.


Grand Hotel Gwangju

121, Bulro-Dong, Dong-Gu, גונאגז'ו, דרום קוריאה

בחדרים המרווחים של Grand Hotel Gwangju תיהנו מטלוויזיה, כבלים / לוויין וחדר אמבטיה פרטי.

נמל התעופה של גוואנגז'ו (KWJ) ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה ברכב. Mudeungsan Mountain, Kimdaejung Convention Center וGwangju National Museum נמצאים כ-20 דקות נסיעה מהמלון.

כללי

בר / לאונג', מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

מועדון לילה

שירותים

חדרים לועידות וסמינרים

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Gwangju Prince Hotel

65-8 Unam-dong, Buk-gu, גונאגז'ו, דרום קוריאה

כל אחד מהחדרים המודרניים של Gwangju Prince Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה.

בבית הקפה של המלון תוכלו לשבת בנחת עם קפה או תה ולהנות מארוחה קלה.

נמל התעופה של גוואנגז'ו (KWJ) נמצא במרחק קצר של 20 דקות נהיגה. באזור בו ממוקם המלון תמצאו מגוון פעילויות ואטרקציות, בין השאר Kimdaejung Convention Center, Gwangju Art Street וGwangju World Cup Stadium במרחק של פחות מ 10 דקות נסיעה.

כללי

טלוויזיה, בית קפה

פעילויות

סאונה, מועדון לילה

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Tourist Hotel Masters

1238-4 Chipyeong-dong Seo-gu,, גונאגז'ו, דרום קוריאה

המלון המדורג 3 כוכבים יושב בלב גונאגז'ו.

בחדרים המרווחים של Tourist Hotel Masters תיהנו ממיני בר וטלוויזיה.

מסעדת המלון מציעה תפריט מקורי ואווירה אינטימית. בשעות הערב, הלאונג' בר הוא המקום ההמתאים ביותר להתרווח וליהנות מתפריט המשקאות האיכותי באווירה מרגיעה.

המלון יושב כ- 10 דקות נסיעה מנמל התעופה של גוואנגז'ו (KWJ). נסיעה של 10 דקות מהמלון תביא אתכם אל Gwangju Mudeung Baseball Stadium וGwangju World Cup Stadium.

כללי

מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, מיני בר, סרטים בחדר, מייבש שיער, טלוויזיה

שירותים

מרכז עסקים, מחשב

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Gwangju Palace Tourist Hotel

11-4 Hwanggeum-dong, Dong-gu, גונאגז'ו, דרום קוריאה

החדרים הממוזגים של המלון הינם נעימים וחדישים.

באספרסו בר של המלון תוכלו להתרווח עם משקה חם או קר ואף להנות מארוחה קלה. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר נמצאים בסמוך למלון.

מיקום המלון מאפשר לאורחים להגיע אל רוב היעדים התיירותיים שבאזור ברגל. Mudeungsan Provincial Park וGwangju National Museum נמצאים במרחק של נסיעה קלה מGwangju Palace Tourist Hotel.

כללי

מיזוג אוויר, מייבש שיער, בית קפה

פעילויות

סאונה

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Central Gwangju

1218-3 Chipyung-dong, Seo-gu, גונאגז'ו, דרום קוריאה

המלון המדורג 3 כוכבים נמצא במרכז גונאגז'ו.

כל החדרים המודרניים של Hotel Central Gwangju מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה.

באספרסו בר של המלון תוכלו להתרווח עם קפה או תה ולהנות מארוחה קלה.

המלון ממוקם במרחק של 10 דקות נסיעה מנמל התעופה של גוואנגז'ו (KWJ). המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל Kimdaejung Convention Center וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל Gwangju Mudeung Baseball Stadium, Gwangju World Cup Stadium וGwangju National Museum.

כללי

מיזוג אוויר, טלוויזיה, בית קפה

שירותים

מרכז עסקים

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Firenze Tourist Hotel

1250-9, Chipyung-Dong, Seo-gu, גונאגז'ו, דרום קוריאה

כללי

טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, שירותים פרטיים, בידה, בית קפה

פעילויות

ג'קוזי

שירותים

מחשב, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Empire Tourist Hotel

878-1, Wolgye-Dong, Gwangsan-Gu, גונאגז'ו, דרום קוריאה


Regent Tourist Hotel

65-16, Unam-Dong, Buk-Gu, גונאגז'ו, דרום קוריאה


Geumsoojang Tourist Hotel

559-1 Kyelim, 1-dong, Dong-gu, גונאגז'ו, דרום קוריאה

פעילויות

הליכה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 5 ביקורות אורחים
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן

Manhattan Hotel Gwangju

1217-1, Chipyeong-Dong, Seo-Gu, גונאגז'ו, דרום קוריאה


Pandora Motel

704-1, Jungheung-Dong, Buk-Gu, גונאגז'ו, דרום קוריאה


Victoria Motel Mokpo

1009-4, Sang-dong, מוקפו, דרום קוריאה

כללי

מיזוג אוויר, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מקלחת, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

מעלית, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Shinan Beach Hotel

440-4 Jukgyo-Dong, מוקפו, דרום קוריאה

בין השרותים והמתקנים שיש בShinan Beach Hotel תמצאו חדרי דיונים, קונסיירז' וניקוי יבש. השרותים כוללים בין השאר שירותי כביסה וכספת. ואם חשוב לכם להישאר מעודכנים במהלך שהייתכם, ודאי תשמחו לשמוע שהגישה לאינטרנט זמינה לכל האורחים.

החדרים ממוזגים וכוללים טלוויזיית פלזמה/ LCD, פינת קפה ותה וכבלים / לוויין. החדרים מצויידים במיני בר ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים.

Muan International Airport (MWX) נמצא במרחק של 50 דקות נסיעה במכונית. מרכז העיירה מוקפו הינו רק 10 דקות נסיעה.

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 9 ביקורות אורחים

Youngsanjae Hanok Hotel

292, Nabul-ri, Samho-eup, Yeongam-gun, מוקפו, דרום קוריאה

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

גינה

שירותים

חדרי דיונים, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00



View Larger Map

מלונות בגונאגז'ו, מלונות בדרום קוריאה, הזמנת מלון בגונאגז'ו, בתי מלון בגונאגז'ו, דילים למלונות בגונאגז'ו, השוואת מחירים למלונות בגונאגז'ו, השוואת מלונות בגונאגז'ו, הנחות למלונות בגונאגז'ו, מלונות זולים בגונאגז'ו, השוואת בתי מלון בגונאגז'ו, נופש בגונאגז'ו, נופש בדרום קוריאה,

גונאגז'ו: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Gwangju_1.htm
דרום קוריאה: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/South_Korea.htm

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה